Monday 2 March 2009

Aku Kecewa dengan Rakan Seperjuangan Teater Tahun Tiga UMS....

Hari ni aku curi masa sikit untuk luahkan perasaan aku. Aku betul2 kecewa dengan SEGELINTIR rakan (BUKAN SEMUA) seperjuangan aku. Aku dah cukup tahan sabar, tapi kenapa aku ni dilayan macam sampah. Aku ada perasaan, aku bukan robot atau benda yang bila disepak terajang takkan bagi sebarang tindakbalas. Terus terang, walaupun aku ni lelaki, tapi linangan jernih tetap membasahi pipi aku. Aku minta maaf kalau aku ada buat salah. Aku rasakan semester terakhir ni aku dapat bergembira dengan kawan-kawan yang mungkin takkan aku ketemu lagi lepas ni. Tapi, sebaliknya yang berlaku. Apapun terima kasih kawan, biarpun aku sedang tanggung sakit pedih ni sorang2, tapi aku masih mampu tersenyum. Aku tak minta simpati, tapi sekadar cukup hormat sebagaimana aku hormati korang semua....

1 comment: