Sunday 28 June 2009

Bercelaru Lagi Keliru....Aku Dalam Delima Lagi

Aku tak tau apa yg melanda diri aku skrg ni. Banyak fkr yg negatif, buntu, tension, mrh, mls.... Mungkin sbb p'istiwa itu. Aku ingin skali membuat komentar ttg itu, tp aku rskn buat ms skrg ni agak krg sesuai utk aku luahkn isi hati dan perut aku ni. Dan aku p'caya, jika aku katakn ttg isi hati aku ni, pasti atau mungkin akan ada yg b'setuju dgn aku (atau mungkin tidak).

Mfkn aku shbt2, sbnrnya ada byk berita t'kini yg ingin aku war2kn t'utamanya ttg kesenian. Tp ats sbb kecelaruan fkrn aku, buat masa skrg aku merskn hilang selera utk melakukn aktiviti hdp. Memang benarlh bhw kita sbg manusia adlh lemah. Aku semmgnya manusia yg lemah. Tdk thn dgn hdp yg penuh b'simpang siur. Aku jg kecewa dgn segelintir manusia. Manusia yg aku anggap blh menemani aku kala aku ingin mengadu, tp nampaknya p'kara yg paling tidak aku ingin tlh kembali b'ulang sebagaimn nya hal aku yg tak selesai sewaktu di UMS (Univ. Malaysia Sbh). Setlh aku lihat semua ni, aku mula sdr mengapa kita Melayu tidak p'nah ke depan. Tp, itu satu topik lain utk dibincgkn...

Tak mengapalh, hanya tggal 3 mggu lagi utk aku meneruskn p'jlnan beranjau ni. Semoga aku selamat sampai ke destinasi...

p/s: R.I.P to Michael Jackson. We'll miss ya =(

No comments:

Post a Comment