Monday 2 February 2009

The Red Eyes Malaysia

Asslm & slmt pd semua sahabat...

Sengaja aku create blog ni untuk kongsi2 cite, pendapat atau apa yang yang berkaitan dengan korang sume. Maybe kita bleh tukar2 idea dalam satu2 isu. Sebagai seorang manusia, stpnya pasti berbeza dari segi naluri, akal dan pemikiran walaupun kita dianugerahkan dengan deria yang sm.
Kenapa aku pilih nama "Red Eyes"? Bg aku, Red Eyes ni boleh dikatakn mrk yg suka melihat sesuatu itu dgn pandangan yg berbeza, mungkin dr perspektif atau pemikiran yg berbeza. Aku suka dgn pandangan yg mcm tu, especially yg berbaur haluan kiri. Haluan kiri? Aku tak maksudkan nk kutuk mn2 kumpuln politik, tp aku lbh suka ulas psl isu2 di luar kitarn politik. Lgpun, kalau kita lantang bersuara psl politik pun xde gunanya. Kna tangkap adlh nnti hahaha... Bg aku, sume tu buang ms nk dibicarakn dlm blog atau mn2 wadah media yg sm waktu dgnnya. Mcm kata seorg aktivis atau tokoh teater Malaysi ni yg jg guru aku, "Sapelh yg nk dgr pendpt kita ni. Lgpun, kita ni bknnya org yg terkenal. Pendek kata bkn sape2 lh"...Aku setuju!!!
Aku hrp lps ni kita dpt bertkr2 pandangn sm ada yg negatif (paling aku suka tu) atau yg positif..

Lastly, smile always and always look into ur red eyes...

No comments:

Post a Comment