Sunday 3 May 2009

Khas Buat Sahabat-sahabat Di Sekolah Pengajian Seni, UMS

Buat Sahabat-sahabat Teater Tahun Tiga (Opi, Mizi, As, Shima, Sopeng & Sha), Buat Pie & Poh Sian Liam, Krew Produksi The Red Eyes Team (Dekon Kesumat), Tahun 1 & 2 SPS (Mana yang aku kenal & mengenali aku serta rapat dengan aku). Maaf Dipinta, Tulus Dari Hati. Terima Kasih Semua, Entah Bila Lagi Akan Berjumpa.... And This Is For U Guys

Lupakah kau sahabat
Sewaktu kita bersama dulu
Teguh berdiri bersama seiringan
Jatuh sakit sama merasa
Bangun kembali menapak

Lupakah kau sahabat
Kukuhnya ikatan kita bina
Biarpun dulunya goyah hampir rebah
Kita rangkak semula hingga ke puncak

Lupakah kau sahabat
Ada ketika kita sengketa
Hanya kerna zarah masalahnya
Tapi tetap kita simpulkan kembali
Ikatan yang putus
Agar nilai sahabat tidak kan cela

Ikhlas dari hati
Kau semua bukan lagi sahabat ku
Tapi kau saudaraku
Teman dikala sepi
Penyuluh dikala gelita
Biarpun kemudian nanti
Kau dan aku akan terasing
Kembali meninggalkan aku sendiri dalam kelam...

No comments:

Post a Comment