Monday 4 May 2009

Sewaktu Dulu


Sewaktu dulu

Kita bersama ketawa

Bergurau senda berkongsi cerita

Senang dikongsi susah dibahagi


Sewaktu dulu

Kita sama bekerja

Sengkang mata sampai pagi

Minum makan apa yang ada

Tolong sana tolong sini


Sewaktu dulu

Kita bersama

Namun tiba masa....


(Sajak ni aku buat untuk sahabat2 UMS, tapi hilang akal nak buat ending sajak ni, mungkin sebab ada "sesuatu" yang... Tak tahulah macam mana nak cakap. Maybe there's something that i'm not finish yet. Aku tak rasa aku patut tinggalkan UMS selagi ada "sesuatu" yang masih belum selesai. Only Allah knows)

2 comments:

  1. biar aku buat ending utk ko...hoho..

    lalalalala......
    everybody's going to the party and have a real good time...
    lalalalala...uuuuooouuu...

    dipetik drpd lagu BYOB (system of a down)...hehehe...jgn mare bro, nanti kena trade in...kuang3..

    ReplyDelete
  2. ya memang aku menentang dia...apa? dia pikir dia tu cukup sempurna mau cerita hal orang lain...sentiasa beringat jangan tersalah cakap nanti buruk padahnya...aku bukan apa..cuma nak mengingatkan jak..tapi kalau suka sangat atau pun mahu jadikan hobi untuk umpat sana sini terpulangla...aku rasa dia tu memang ada masalah..yang kedua dia berani cakap sebab ada orang yang berdiri dibelakang dia untuk sokong...tapi xsemua orang suka cara dia tu...

    ReplyDelete